Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever

Wijkverpleging

G.H. Betzweg 1 3068 AZ Rotterdam
010-3320200
Deze locatie is onderdeel van Laurens

Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 10 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze zijn altijd netjes op tijd bij mij. De afspraken komen ze altijd netjes na. We gaan heel goed met elkaar om. Ze zijn allemaal even vriendelijk en belangstellend. Voor hetgeen wat ik mankeer, zijn zij deskundig in. Ze doen mijn steunkousen aan. Ze zien direct, dat mijn benen dikker zijn. Vervolgens komt er een reactie. Ze zijn op de hoogte van mijn contacten met de internist. Na elk bezoek bij de internist, dan vragen ze hier ook naar. Ik heb wel eens wisselende medewerkers. Maar ik vind het prima, omdat ik de medewerkers allemaal ken. Bovendien zijn ze allemaal even vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.