Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever

Wijkverpleging

G.H. Betzweg 1 3068 AZ Rotterdam
010-3320200
Deze locatie is onderdeel van Laurens

Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 13 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er komt weleens wat tussen en dan wacht ik wel hoor, geen probleem. Meestal zetten ze koffie, ze wassen mij en smeren mij in. Dat doen ze netjes en ik heb daar helemaal geen klachten over. Wie er hier ook komt ze zijn allemaal even goed voor mij. Het is zo fijne thuiszorg. Ze nemen eten voor mij mee, want ik moet beter eten. Ik heb ze allemaal even lief. Ze zijn heel bezorgd om mij en ze vragen altijd of ik wel gegeten heb. Ze maken een boterham voor mij. Ik heb gevraagd of ik in het weekend rust mag hebben zodat ik wat langer op bed kan blijven liggen en dat mag gelukkig. Ze vragen altijd of ik nog wat drinken nodig heb en dan zetten ze dat voor mij neer. Niks is ze teveel. Ze komen ook graag bij mij. Ze komen door weer en wind en ik ben erg blij met ze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.