Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Valleizorg

Wijkverpleging

Maarsbergseweg 22 3931 JH Woudenberg
Deze locatie is onderdeel van Lelie zorggroep

Waardering van Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Valleizorg - Woudenberg op 15 februari 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

Als familie zijn wij erg tevreden over de zorg die onze moeder krijgt.vooral de communicatie en de betrokkenheid ervaren wij als heel positief.Een vast team werkt ook positief en geeft herkenning bij onze moeder die dementerend is. Medewerkers zijn er helemaal voor de cliënt en gericht op het welzijn van onze moeder.Wij bevelen de organisatie dan ook van harte aan!!

Reactie van/namens Wijkverpleging Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Valleizorg - Woudenberg

Mooi om uw ervaringen te lezen. Fijn dat uw moeder in goede handen is bij ons. Hartelijk dank voor uw complimenten, we geven ze graag door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Valleizorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.