MeanderGroep Thuiszorg

Minckelersstraat 2 6372 PP Landgraaf
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Thuiszorg

528 resultaten voor je selectie:

28 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Mam is blij met de thuiszorg en ik kan met gerust hart andere dingen doen.

1 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Geen klagen over; Kan beter: De verzorging van een persoon met dementie meer in de gaten houden ,mensen vergeten zich te verzorgen

5.9
29 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: met de vriendelijkheid; Kan beter: Geen idee

8.7
29 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg is voor mijn vader.96jaar. Ik ben tevreden over zijn contact verzorgende. Zij is alert en goed benaderbaar.;

7.9
28 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben blij dat ik hulp krijg, want zelf kan ik geen steunkousen aantrekken.; Kan beter: Niet iedere dag een andere dame, dat is absoluut niet fijn. Ik wil het liefst dezelfde persoon of 2...

6.8
27 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De persoonlijke aandacht, communicatie (incl. Carenzogt).; Kan beter: Minder werkdruk?

23 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijke mensen; Kan beter: Een beetje meer tijd maken maar ik begrijp dat jullie het druk hebben. Niet veel aanspraak omdat het bezoek zo kort is.

7.3
23 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben over alles tevreden.; Kan beter: Ik denk niet dat het beter kan.

22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Altijd hetzelfde team van vaste mensen.; Kan beter: Kan niets bedenken, ben tevreden.

9.1
21 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: zorgverleners zijn erg betrokken; Kan beter: dat de zorgverlener zelf meer tijd zou krijgen voor elke patiënt

9.3
20 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundigheid; Kan beter: Vaste personen voor de stabiliteit. De tijd bij de client

5.3
20 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: In goede handen en vriendelijkheid en ook heel blij met alle kinderen die mij regelmatig komen bezoeken.; Kan beter: Meer op tijd komen, soms drie uur wachten, de meesten zijn vriendelijk,...

6.0
20 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat ze elke dag even langs komen - verder zie ik de hele dag bijna niemand. Dan is een bezoekje en wat hulp heel erg fijn.; Kan beter: Het gaat prima

9.2
19 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat er snel geschakeld word bij veranderingen in de zorg situatie; Kan beter: Soms meer beter rapporteren in Caren zorgt, zo blijf je beter op de hoogte, ook als je op afstand woont

19 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Verzorging is prima; Kan beter: Verkeerde tijdsindeling en vaak weet je niet hoe laat de zorg komt..

6.9
18 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijk behulpzaam; Kan beter: Is prima

8.2
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze helpen me goed, zijn lief nhebben aandacht; Kan beter: De tijden die staan aangegeven in caren dat ze mam komen verzorgen, wijken af met de tijd dat ze werkelijk komen

9.6
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Veel aandacht en als nodig hebben ze alle tijd voor je; Kan beter: Beter op tijd en meer vaste helpers

17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De omgang.; Kan beter: Interne communicatie.

7.6
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Medewerkers hebben aandacht en behandelen mij met respect.; Kan beter: Ben tevreden hoe het op dit moment bij mij geregeld is.