Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem

Wijkverpleging

Wethouder de Joodestraat 2 4285 CD Woudrichem
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem - Woudrichem op 20 augustus 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik krijg de zorg van veel verschillende medewerkers, vooral in de vakantieperiodes. Dat vind ik niet heel leuk, want ze weten niet precies wat ze moeten doen. Ze komen netjes op tijd en ze hebben aandacht voor mij. Ik zou graag volledige zorg willen hebben. Ik word geholpen bij het wassen en aankleden. De rest moet ik zelf doen. Ik moet nu bijvoorbeeld mijn eigen eten regelen. Het zijn allemaal helpenden die hier werken. Er is maar een verpleegkundige. Zij mag iets meer doen, dan de anderen. Ik vind de medewerkers alert, want als ik naar het ziekenhuis geweest ben, dan stellen ze vragen en noteren het een en ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.