Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem

Wijkverpleging

Wethouder de Joodestraat 2 4285 CD Woudrichem
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem - Woudrichem op 20 augustus 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Mijn man krijgt de zorg van een redelijk vast team en dat vindt hij heel prettig. Af en toe, zeker tijdens vakantieperiodes, komt er een nieuwe zorgverlener en dat vindt hij niet fijn. Ik heb het idee dat de overdracht van dingen die men dan moet weten ook niet altijd goed is. Mijn man staat vier keer in de week om zeven uur op de planning en dat gaat altijd goed. Hij kan altijd op tijd naar de dagbesteding toe. De zorgverleners hebben aandacht voor mijn man. Ze vragen hoe hij geslapen heeft en hoe het op de dagbesteding was. Ik vind het goed dat ze deze vragen stellen. Ze begrijpen mijn man ook goed als hij deze vragen op een dag niet wenst. Bij het merendeel, bij de vaste medewerkers die hij goed kent, voelt hij zich op zijn gemak. Ik vind de medewerkers deskundig. Mijn man heeft een stoma en ze weten daar veel van en geven ook goed advies als het nodig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.