NNCZ, Thuiszorg Hoogeveen

Wijkverpleging

Stephensonstraat 1 7903 AS Hoogeveen
0528-200200 (Algemeen), 0528-200205 (Klantadviescentrum)

Waardering van NNCZ, Thuiszorg Hoogeveen - Hoogeveen op 3 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Op maandag, woensdag en vrijdag komen de medewerkers op tijd. Op dinsdag en donderdag loopt het nog weleens wat uit en dat vind ik niet zo leuk. Ik hou er rekening mee en ik zit dan te wachten. Ik word daar een beetje zenuwachtig van. De medewerkers maken een praatje met mij en ze gaan er altijd even bij zitten. Ik vind het fijn dat ik alles bij ze kwijt kan. Ik weet dat ze niet veel tijd hebben, maar mocht het nodig zijn, dan nemen ze dat wel. Ik heb voor de rest ook geen klachten en ik ben erg tevreden. Ik kan met de medewerkers overleggen als ik weg moet. Ze houden daar dan rekening mee en komen eerder. Ik heb afgelopen jaar iets aan mijn huid gehad en ik merk dat ze alert zijn op plekjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NNCZ, Thuiszorg Hoogeveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.