Omring Thuiszorg, regio Den Helder Schooten

Wijkverpleging

De Garst 1 D 1785 RK Den Helder
088-2068910
Deze locatie is onderdeel van Omring Thuiszorg

Waardering van Omring Thuiszorg, regio Den Helder Schooten - Den Helder op 4 april 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Hersentumoren

De wijkzusters van het team De Schooten vormden een onmisbare schakel in het dagelijkse leven van mijn vrouw. Zij waren zorgzaam, opmerkzaam voor veranderingen in de situatie, letten ook op mij als mantelzorger, hadden een luisterend oor voor mijn vrouw, ze waren lief en begripvol. Dit duurde vanaf de thuiskomst na diagnose van de ziekte in juni 2021 tot aan haar overlijden in maart 2022. Zonder hen was dit niet gelukt. Daarnaast had de oncologisch verpleegkundige van de Omring bij aanvang direct gezorgd voor de nodige hulpmiddelen voor mijn vrouw, om zo comfortabel mogelijk met de toestand om te gaan. Ook gaf zij adviezen met betrekking van de medicatie en was beschikbaar ter verdere ondersteuning.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Omring Thuiszorg, regio Den Helder Schooten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.