Wijkverpleging

uit 115 waarderingen

Waardering van Pieter van Foreest, Specialistisch Team Regio Delft, Pijnacker-Nootdorp, Westland& Midden-Delfland - Naaldwijk op 7 juli 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

ik vind dat ze mijn vrouw tot de laatste dag goed verzorgt hebben

Reactie van/namens Wijkverpleging Pieter van Foreest, Specialistisch Team Regio Delft, Pijnacker-Nootdorp, Westland& Midden-Delfland - Naaldwijk

Ten eerste dank u wel voor het plaatsen van deze mooie waardering. Wij zijn dankbaar dat we uw vrouw tot de laatste dag de zorg en ondersteuning hebben kunnen bieden. Het lezen van uw woorden doet ons erg goed. Nogmaals dank hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Specialistisch Team Regio Delft, Pijnacker-Nootdorp, Westland& Midden-Delfland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.