QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn

Wijkverpleging

Jacob van Ruysdaellaan 17 3941 ZE Doorn
Deze locatie is onderdeel van QuaRijn

33 resultaten voor je selectie:

21 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Attente zorgverleners. Ook al komen er verschillende medewerkers, de onderlinge communicatie bij het team is uitstekend. De volgende ochtend weten ze wat de avond ervoor afgesproken is. Telefonisch...

9 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Afspraken werden nagekomen, vriendelijke bejegening.

8.2
20 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik werd goed verzorgd. Er werd heel goed op mij gelet en geluisterd. Ik mocht met hen meedenken. Hele goede fysiotherapie en goede nazorg.

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste cliënt, Dank voor uw mooie bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat cliënten ons feedback geven op onze...
8.2
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Betere planning afspreken. bloktijden aangeven bijvoorbeeld van 0900-10--. Gaat goed: De liefde die de zorgverleners mij geven

Kan beter: Prima zo. Gaat goed: aandacht

9.4
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: een enkele keer is er een wat tragere medewerker. Gaat goed: zeer betrokken

8.8
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: De zorg die ik krijg is prima er wordt goed naar mij geluisterd. Gaat goed: Echt persoonlijke aandacht vind ik fijn.

11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: weet ik niet. Gaat goed: de deskundigheid. men laat mij doen wat ik zelf kan

9.3
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: niks. Gaat goed: met vaste medewerkers zeer tevreden.

11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Armen en benen wassen. bed opmaken. Gaat goed: smeren (zalf) en aankleden en puffen

9.3
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: op tijd komen een keer meer douchen (nu nog maar 1x/week). Gaat goed: Persoonlijke aandacht en oprechtheid. Zorgverleners doen echt mee met persoonlijke ..

8.7
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: minder wisseling van vreemde zorgverleners (van buitenaf). Gaat goed: De vriendelijkheid en de belangstelling voor mij als persoon

11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik heb geen klachten. Gaat goed: Geduld en vriendelijkheid.

8.1
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Niet alle zorgverleners weten de gebruiksaanwijzing voor het plakken van een morfine-pleister. Dit luistert namelijk nogal nauw. Gaat goed: Als er wat is, zijn ze er altijd voor mij!

Kan beter: Dat zou ik niet weten. Gaat goed: Hulp bij het medicijn gehad

8 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Nemen de tijd voor me en helpen me ook met de medicatie. De een neemt meer tijd dan de ander en is prettiger in de omgang

7 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: nu als het nu gaat houden zo. Gaat goed: adequaat en zorgzaam

9.2
7 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer betrokken medewerksters en ook de coördinerend wijkverpleegkundige denkt enorm mee. Natuurlijk is het een heel team dat langskomt maar ze proberen zo veel mogelijk continuïteit te geven,...

9.2