QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn

Wijkverpleging

Jacob van Ruysdaellaan 17 3941 ZE Doorn
Deze locatie is onderdeel van QuaRijn

Waardering van QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn - Doorn op 19 mei 2019

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Mijn moeder kreeg lange tijd thuiszorg van het team Doorn. Naarmate de tijd verstreek had ze meer zorg nodig en daar werd tijdig en goed op ingespeeld. Er was regelmatig contact met de zorgverleners. Er was altijd goed overleg als de situatie veranderde en dat noodzakelijk was voor de verzorging. De Medewerkers van het team waren erg meelevend. Dankzij de goede zorgen en oplettendheid heeft mijn moeder nog jaren heel prettig kunnen leven.

Reactie van/namens Wijkverpleging QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn - Doorn

Beste,

Dank u wel dat u de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten op Zorgkaart Nederland. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de zorg die uw moeder heeft gekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.