QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn

Wijkverpleging

Jacob van Ruysdaellaan 17 3941 ZE Doorn
Deze locatie is onderdeel van QuaRijn

Waardering van QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn - Doorn op 29 mei 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

Dementie

Niveau  van medewerkers is erg laag, houden zich niet aan afspraken erg ongeïnteresseerd. Kortom niet te vertrouwen en geen afspraken mee te maken

Reactie van/namens Wijkverpleging QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn - Doorn

Beste,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een reactie over de dienstverlening van QuaRijn Zorg Thuis achter te laten op Zorgkaart Nederland.

We vinden het zeer spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent en daarom willen we graag met u in gesprek om te kijken hoe we de situatie structureel kunnen verbeteren. Want het gesprek aangaan met familie en naasten is voor ons essentieel om de zorg te kunnen verbeteren.

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met teammanager van het thuiszorgteam, zodat we uw kant van het verhaal kunnen horen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor QuaRijn Wijkteam Doorn | Driebergen | Maarsbergen | Maarn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.