Savant Zorg, Thuiszorg

0492-572000
Deze locatie is onderdeel van Savant Zorg

100 resultaten voor je selectie:

31 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik zou zeggen ga zo door mijn ervaring met de thuiszorg was geweldig begrepen mij en mijn gezin hadden ook luisterend oor voor hun problemen met mij

8.2
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben er heel tevreden over dat de zorgverlening 'gewoon' doet. Het liefst zou ik wel vaste zorgtijden willen!

9.4
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel tevreden over de vriendelijke benadering en het feit dat de zorgverleners ook even de tijd nemen om te praten en eventuele wensen door te spreken. Verbeterpunten: meer vaste...

6.9
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Mijn moeder vindt ze allemaal even lief. Het duurde even voordat iedereen op een lijn zat, maar nu gaat het prima.

7.2
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel tevreden dat de zorgverleners met een lach binnenkomen, dan is onze dag al goed. Dat is heel belangrijk als je kringetje klein is. Met de planning is het vaak moeilijk. We rekenen deze...

8.9
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ik ben tevreden.

7.6
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Mijn moeder is over alles tevreden. Verbeterpunt zou broodmaaltijden maken zijn. Mijn moeder zegt dat ze eet, maar doet dat maar weinig.

8.1
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ze komen vaak op tijd en we zien elke keer dezelfde gezichten. Het is fijn om een band op te bouwen. Verbeterpunt: ik wil graag dat er meer tijd is voor een sociaal praatje. Gewoon even gehoord...

8.2
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

We zijn tevreden over de complete zorg en het geduld van het personeel. Wij zijn dik tevreden.

21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Er is adequate en zeer klantgerichte dienstverlening. Graag administratieve rompslomp vermijden.

9.1
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over de zorg die in de ochtend vroeg komt.

21 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben zeer tevreden over het contact. Ze maken een praatje. Alles gaat naar wens.

9.2
20 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Dat er toch weer iedere dag een zuster verschijnt!

8.8
20 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De zorg en vriendelijkheid van de meeste zorgverleners die zorg verlenen op tijdstip dat ik wens. Verbeterpunt: vaste groep, minder vreemde zorgverleners.

7.8
20 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Iedereen is zeer vriendelijk voor mij. Alles is prima.

8.8

Filters