Sensire thuiszorg gemeente Doesburg

Wijkverpleging

uit 35 waarderingen

Waardering van Sensire thuiszorg gemeente Doesburg - Varsseveld op 28 oktober 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Hallo thuiszorg, we zijn erg blij als familie dat Sensire 2x per dag bij mijn moeder komt. Het is voor ons ook prettig dat we weten dat er een soort controle is. Ze maken meteen een praatje met mijn moeder is ook heel belangrijk. Ik lees met de rapportage mee wat heel prettig is. De thuiszorg heeft een signaal functie als er iets met gezondheid is. Leggen ook contact met huisarts en apotheek. We zijn erg tevreden

Reactie van/namens Wijkverpleging Sensire thuiszorg gemeente Doesburg - Varsseveld

Wat prettig om te lezen. Ook vanuit het perspectief wat het doet voor u: als dochter. Hartelijk dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire thuiszorg gemeente Doesburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.