Solis Thuiszorg, locatie PW Janssen

Wijkverpleging

Hermelijn 2 7423 EJ Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Solis Thuiszorg, locatie PW Janssen - Deventer op 3 mei 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Over driekwart van de medewerkers ben ik tevreden. Deze mensen komen op tijd, zijn alert en laten de zorg aansluiten op wat voor mij belangrijk is. Ook zetten ze bijvoorbeeld een kopje thee voor me, hoewel ze dat niet hoeven te doen. Een paar medewerkers voldoen in mijn ogen echter niet aan mijn verwachtingen. Die zie ik dan ook liever gaan dan komen. Ik vind hen minder attent en nauwkeurig en soms zelfs onverschillig. Zo moet ik aan hen vragen of ze me willen ondersteunen. Ik heb een team van vijf vaste medewerkers. Die hebben verstand van verpleeghulp. Daar zitten uitstekende mensen bij. Het is fijn, dat deze regelmatig terugkomen. Ik ben blij dat ik van deze organisatie de hulp krijg, die ik nodig heb. De zorg loopt goed. Tijdens de griepepidemie kwamen er verzorgenden van buiten het team. Ik was blij dat deze mij kwamen helpen, al deed de ene invaller het in mijn ogen beter dan de andere.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Solis Thuiszorg, locatie PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.