Standby Thuiszorg, locatie 's-Hertogenbosch

zaterdag
zondag
maandag
0:00 - 23:59

Waardering van Standby Thuiszorg, locatie 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 21 april 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

Ik als dochter wil laten weten dat ik super tevreden ben over de zorg die aan mijn moeder is verleend. Door de zorg van ZZP ers van stand By is mijn moeder tot het laatste toe thuis kunnen blijven. Akkefietjes worden opgelost en er wordt gekeken naar zorgverlener, die bij mam passen. Een vast klein team wat voor een dementerende helpend is. Er staat een verpleegkundige tussen mij en de zorgverleners in om mij te ontlasten en dochter te kunnen zijn, en de ZZP er bij te staan. Ik zou willen dat meer mensen dit gegund is om zo het laatste stukje te mogen doen. In de wir war van zorg is het lastig het juiste te vinden. Dank je wel ZZP-ers van Stand By

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Standby Thuiszorg, locatie 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.