Standby Thuiszorg, locatie 's-Hertogenbosch

zaterdag
zondag
maandag
0:00 - 23:59

Waardering van Standby Thuiszorg, locatie 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 15 augustus 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Dementie

We hebben in een noodsituatie thuiszorg moeten zoeken. Onze wijkverpleging had vanaf vrijdag als eis gesteld dat er bij elk zorgmoment iemand van de kinderen aanwezig moest zijn voor de veiligheid. Maar dat was niet te regelen voor ons. Na de aanvraag bij Standby Zorg kregen we de volgende dag al een voorlopige planning die weliswaar nog niet volledig was. Maar op maandag zijn ze al aan de slag gegaan bij mijn vader! Echt een organisatie waar je je gehoord voelt. Korte lijnen, duidelijke en snelle communicatie, helemaal top! En de zorg was meer dan prima! Mijn vader werd weer eens een keer gewassen en daar knapte hij echt van op. De hulp observeerde goed naar wat hij nodig had en gaf ons ook aan waar wij op moesten letten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Standby Thuiszorg, locatie 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.