Stichting Eykenburg, Thuiszorg

Wijkverpleging

uit 70 waarderingen

Waardering van Stichting Eykenburg, Thuiszorg - Den Haag op 1 september 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Gaat goed: Van de personeelstekorten in de sector merk ik niet zoveel. Stichting Eykenburg lost het altijd wel op. Kan beter: Vraag 9 is irrelevant: ik ontvang thuiszorg en geen activiteitenbegeleiding. - De communicatie naar cliënten is slecht. Cliënten zouden eerder geraadpleegd moeten worden bij ontwikkelingen of veranderingen om vervolgens geïnformeerd te worden. - De organisatie is op dat niveau teveel aanbodgericht in tegenstelling tot persoonsgericht. Persoonsgerichtheid is dan soms een mantra. individuele medewerkers zijn wel meer persoonsgericht. - De planners kennen niet de specifieke wensen van de cliënten. Daardoor krijg ik soms niet de juiste zorg op de juiste tijd. - Tijdens mijn zorgmoment worden medewerkers regelmatig weggeroepen voor een calamiteit/alarmering. Hierdoor wordt aan mij zorg onttrokken en bekostig ik zorg voor een ander. Ook wordt hierdoor de aandacht voor mij afgeleid en tekort gedaan. Kan er niet beter worden doorgevraagd als er een alarmering binnenkomt zodat het werkelijk probleem duidelijk is en de juiste persoon op de juiste tijd er naartoe gaat? - Ik heb niet persé niv 3 zorgverleners nodig. Niv 2 zorgverleners zouden mij ook moeten kunnen verzorgen. De verdeling zou dus beter kunnen ivm de tekorten in de zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Eykenburg, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.