Stichting Land van Horne, Thuiszorg Stramproy

Wijkverpleging

uit 20 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

20 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
30 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het is een fijne omgang met de zorgverleners.

8.7
30 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over de regelmaat die ze hebben. Meer verpleegkundigen.

5.7
30 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over de betrokkenheid, nauwkeurigheid, aandacht, communicatie en deskundigheid. Binnen de hectiek van de zorg, is de zorg aan mij super goed verlopen. Daar heb ik veel waardering voor.

8.9
11 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over het sociale contact en dat ze even een praatje maken.

7.3
11 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over het zorgpersoneel.

7.9
11 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het zijn aardige verzorgers. Ik zou minder wisseling van het personeel willen.

7.4
11 mei 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over het betrokken personeel. Ik zou meer vaste tijden proberen af te spreken.

7.4
18 mei 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik kan zelf invloed uitoefenen op de wijze van verzorging. Het is ook altijd een vrolijke bedoening. Een persoonlijke lijst met tijden van verpleging (bij benadering) zou fijn zijn.

8.6
18 mei 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ze doen het goed. Ieder op zijn eigen manier. Ik ben tevreden.

6.7
18 mei 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De zorgverleners zelf zijn vriendelijk en doen goed hun best om te helpen. Helaas is er veel verloop van de zorgverleners, waardoor bepaalde afspraken mis liepen.

8.8
18 mei 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het zijn vriendelijke en attente meiden/zusters. Ik zou niet weten wat er beter zou kunnen.

7.9
18 mei 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel tevreden over de attentheid, vriendelijkheid en zorgzaamheid. Er is meer zorg nodig, maar dat is niet mogelijk momenteel.

7.1
18 mei 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel tevreden over de attentheid, vriendelijkheid en zorgzaamheid van de zorgverleners. Er zou wel meer zorg moeten komen, maar dat gaat nu niet.

7.1
10 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

de afspraken worden goed nagekomen , zoals afgesproken is . het poetswerk wordt goed gedaan wat ik zelf niet meer kan . en de poetshulp doet haar werk goed en levert schoon werk af .

Reactie van/namens Wijkverpleging Stichting Land van Horne, Thuiszorg Stramproy - Weert

Wij zijn verheugd te horen dat u positief bent over onze zorg en huishouding. Wij danken u voor de genomen moeite.
9 december 2018 - Geplaatst door de redactie

De medewerkers doen over het algemeen goed hun best om mij te helpen met mijn dagelijkse verzorging. Vaste mensen bieden mij meer vertrouwen omdat ze me beter kennen en daarom alert zijn op...

7.0
2 december 2018 - Geplaatst door de redactie

Supertevreden, lieve betrokken dames die er alles aan doen om het leven van mij en mijn echtgenote zo fijn en gemakkelijk mogelijk te maken

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij zijn verheugd te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft over onze medewerkers en onze...