Santé Partners Thuiszorg (STMR), Wijkteam Lienden

Voorstraat 8 4033 AD Lienden
Deze locatie is onderdeel van Santé Partners

32 resultaten voor je selectie:

11 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijn hoe de medewerkers met mij omgaan, zij doen erg hun best , binnen hun kunnen.

7.9
16 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede zorg, en kwalitatief goed personeel

Reactie van/namens Wijkverpleging Santé Partners Thuiszorg (STMR), Wijkteam Lienden - Lienden

8.4
5 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Schoonmoeder krijgt de juiste zorg, ondanks dat de dementie aan het toenemen is, wordt ze op de juiste manier benadert. Dit geeft ons ( familie) de rust dat ze in goede handen is. Ze wordt goed in de...

Ontzettend bedankt voor uw attente en waardevolle reactie.
9.7
24 april 2021 - Geplaatst door de redactie

nou voor diegene die bij je komen kan het haast niet beter

6 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Deskundige en vriendelijke zorgverleners.

Hartelijk dank voor uw waardering! Fijn dat u tevreden bent over de deskundigheid en onze vriendelijkheid.
8.8
4 april 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorg en aandacht als mens en het respect waarmee de medewerkers mijn moeder benaderen is fantastisch. Ok doen ze meer dan strikt genomen zou moeten, wat haar gevoel van eenzaamheid wat verlicht....

Bedankt voor uw mooie waardering. Fijn dat u aangeeft dat er aandacht is voor de persoon. Dat vinden we heel belangrijk.
26 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Ben heel tevreden heel fijn team met veel aandacht voor de cliënt vertrouw op hun kundigheid

Hartelijk dank voor uw waardering! Fijn dat u tevreden bent over de deskundigheid en aandacht voor de client.
25 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Super meelevend, enthousiast , meedenkend team.

9.8
8 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorgverleners hebben alle aandacht voor ons persoonlijk en nemen alle tijd voor de hulpverlening

30 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorg die ik krijg is hartstikke in orde ze houden me gezondheid goed in de gaten ben enorm blij met deze zorg ze zijn altijd optijd

26 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

goede zorg en komen afspraken na

23 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

De zorgverleners die bij ons komen zijn vriendelijk netjes luisteren hulpzaam en gezellig en houden ons ook goed in de gaten

9.8
27 november 2019 - Geplaatst door de redactie

soms door ziekte veel verschillende gezichten, maar verder echt fijne zorg, iets meer tijd voor een praatje zou ook fijn zijn...

9.7
7 november 2019 - Geplaatst door de redactie

Heb niet al te veel zorg nodig wat ik krijg is goed (wondzorg)

9.2
15 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Allemaal vriendelijk en aardig!

9.4
15 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Heb niks optemerken hun doen hun werk fantastisch

9.2
8 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik krijg 1x per week ondersteuning bij de douchebeurt. Ik vind dat ik goed geholpen word, deskundig en belangstellend naar mij toe. Doordat ik valgevaarlijk en onzeker ben vind ik het fijn dat iemand...

Hartelijk dank voor uw waardering! Fijn dat u tevreden bent over de deskundigheid en dat er aandacht is voor de persoon. Dat...
8.7