Thebe Wijkverpleging Baarle-Nassau West

Wijkverpleging

uit 79 waarderingen

79 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
30 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundigheid en stiptheid. Kan beter: X

Reactie van/namens Wijkverpleging Thebe Wijkverpleging Baarle-Nassau West - Baarle-Nassau

Wat een mooi cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
9.9
9 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede vak mensen Kan beter: Niet veel

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
6 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Contacten lopen goed Kan beter: Niets veranderen

18 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles Kan beter: Ik ben altijd uitstekend verzorgd

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
15 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Op tijd komen en fijn helpen. Kan beter: Ze doen het allemaal heel goed, kan niet beter nu.

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit...
9.8
15 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat ze s morgens lekker op tijd zijn. Kan beter: Voorlopig hoeft er niets beter, we zijn tevreden zo.

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. We vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de zorgverlening....
14 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Kundigheid Kan beter: Weet ik echt niet

11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel te vreden Kan beter: Goed luisteren

1 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze behandelen me met heel veel zorg Kan beter: Ze moeten niet alles letterlijk opnemen

7.0
1 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverleners zijn zeer attent Kan beter: Zoals het nu is is er niets op aan te merken

26 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Allemaal even vriendelijk en op tijd. Kan beter: Ik ben content over de zorgverleners

Wat een mooie waardering. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
11 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Niets speciaal, alles krijgt een 10 Kan beter: Ik zou het echt niet weten.

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het zijn allemaal hele lieve mensen Kan beter: .

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Wij staan voor aandacht geven aan de cliënten en oog hebben voor hun situatie....
9.2
7 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht Kan beter: Meer tijd

29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeer tevreden Kan beter: Ik zou het niet weten

8.2
29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles tevreden. Kan beter: Ik ben heel tevreden, weet zo niets te verbeteren.

9.1

4 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Tijdstip van komen. Kan beter: ?

8.2
17 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Communicatie tussen zorgverleners en mantelzorgers Kan beter: Geen punten

8.6