Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

183 resultaten voor je selectie:

17 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr is uitermate tevreden over de geboden zorg. Vind ons allemaal even aardig Kan beter: Geen op of aanmerkingen

13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Geen op of aanmerkingen Kan beter: Mevr is verder tevreden over de geboden zorg. Geen op of aanmerkingen

Reactie van/namens Wijkverpleging Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda

Wat een mooi cijfer! Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorgverlener zelf. Kan beter: Wat vaker vragen vragen hoe het echt gezondheid technisch met mij gaat

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
7.2
4 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundigeheid van personeel Kan beter: Zo door gaan

8.4
3 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Erg tevreden over de aandacht die de zorg heeft voor mw maar ook voor haar familie Kan beter: Mw is erg tevreden , heeft geen verbeterpunten.

Wat een mooi cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
8.7
27 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dikke prima Kan beter: Ik heb niks te klagen

25 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevr is erg tevreden over de geboden zorg, waren allemaal luisterend oor en even vriendelijk Kan beter: Geen op of aanmeekingen

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
8.1
15 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alle zorgverleners zijn heel vriendelijk Kan beter: Wat mij betreftis het prima

Wat een mooie waardering. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
10 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Tevreden over de geleverde zorg, geen opmerkingen. Kan beter: Niks eigenlijk geen verbeter punten

7.9
5 april 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deskundigheid en prioriteit. Kan beter: Dhr zou niks willen veranderen aan de zorg dat meneer ontvangt.

24 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Communicatie en de warme zorg naar dhr en zeker naar Mw toe. Kan beter: Niks, houden zo! Dhr en Mw zijn dik tevreden

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit...
9.8
18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevr is erg tevreden over d geboden zorg, vindt ons allemaal even lief, en harde werkers, Kan beter: Mevr heeft geen op of aanmerkingen

7.7
8 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevr is verder tevreden, over de geboden zorg. Kan beter: Mevr heeft geen op of aanmerkingen

8.8
13 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de aandacht. Kan beter: Geen aanmerkingen - mijn hulpen zijn geweldig.

12 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben over alles heel te vreden. Kan beter: Ik ben heel te vreden.

8.1
8 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de vriendelijkheid en het perfect aan doen van de steunkousen tot mijn lies. Kan beter: Af en toe in de ochtend voor 10uur en in de avond graag voor half acht is Maar vriendelijke...

8.8
4 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De vriendelijkheid van de dames. De deskundigheid en zorgzaamheid waarmee de patiënt behandeld wordt. Kan beter: We zijn tevreden zoals het nu gaat.

9.7
28 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze doen voldoende en goed. Kan beter: GB

7.9
22 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Fijn dat ze komen Kan beter: Gb

9.1
22 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het loopt naar wens en de zorg is alert op verandering. Mevr kijkt uit naar de douche dagen. Kan beter: Gb

8.4