Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Wijkverpleging

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

Waardering van Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda op 12 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben niet altijd tevreden over de afspraken die gemaakt worden. De medewerkers komen soms te laat, maar daar kunnen ze niet altijd iets doen. Als ze veel te laat komen, word ik altijd even gebeld. Ik vind de medewerkers goed in de omgang. Ze behandelen mij als gelijke, en dat vind ik prettig. De medewerkers houden alles in de gaten. Ik krijg altijd vaste medewerkers en dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.