Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Wijkverpleging

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

Waardering van Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda op 16 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Hartklepaandoeningen

Ik ben over de verpleging zeker tevreden. Ik heb een alarm en ze helpen me 's morgens en 's avonds met opstaan en naar bed gaan. Ze gaan meestal heel goed met me om. De jonge medewerkers weten niet altijd wat ze doen. Ze kunnen wel wat vriendelijker zijn. Ik ben altijd heel actief geweest en heb zelf alles gedaan en dan valt het een beetje tegen dat ik nu niet veel meer kan. Over het algemeen zijn ze plezierig. Ik heb gevraagd of ze wat vroeger konden komen, maar dan wordt het toch meestal later. Dan moet ik zelf een ontbijtkoekje nemen om medicijnen in te kunnen nemen. De medewerkers wisselen heel veel en dat vind ik jammer. De laatste tijd gaat het beter en komen er 's avonds dezelfde medewerkers. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.