Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Wijkverpleging

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

Waardering van Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda op 15 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik vind de tijd die de medewerkers hebben zeer beperkt. Verder zijn ook de bevoegdheden beperkt. Als ik bijvoorbeeld overgegeven heb op het toilet, dan helpen ze mij wel, maar ze ruimen de troep niet op. De bereidheid om dingen buiten hun comfortzone te doen vind ik ook zeer beperkt. Ik vind dat de omgang met de medewerkers niet altijd goed is. Ze passen zich bijvoorbeeld niet altijd aan mij. Ik vind dat de medewerkers niet altijd verstand van zaken hebben. Er is een groot verschil in niveau naar mijn idee. Ik vind wisselende medewerkers heel vervelend, maar daar wordt opgelet de laatste tijd. Ik krijg nu wat meer vaste medewerkers, dit in tegenstelling tot het verleden. Er is een nieuwe manager die het waarschijnlijk beter regelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.