Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Wijkverpleging

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

Waardering van Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda op 19 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Heupvervanging

Soms kwamen er invalkrachten en die vertelde mij dat ze de wond niet mochten verbinden. Dan belde ze hun leidinggevende op en dan moest die weer komen om mijn wond te behandelen. Dat is wel zes keer gebeurd. De medewerkers die voor het eerst komen weten niet wat ze moeten doen. Ze moeten eerst de rapportage lezen om te weten wat hun taken zijn. Ze krijgen dus adressen en ze weten dus niet wat ze bij de cliënten moeten doen. Ik was jarig en vroeg of ze vroeger wilde komen omdat ik visite kreeg maar dat kon niet. Ik kon dus mijn visite af gaan zeggen dat vond ik niet leuk. Nu ik niet meer elke dag zorg krijg gaat het goed. Ze zijn allemaal vreselijk aardig en ook deskundig. Iedereen heeft zijn eigen deskundigheid. Ze denken met mij mee en ze zijn zeker alert. Nu krijg ik een vaste groep, maar ze hebben constant zieke en personeelstekort en dan komen er uitzendkrachten. Ik ben blij dat er nog wel iemand komt. De nieuwe medewerkers moeten ook een kans krijgen, maar ik merk dat de oudere meer doorgewinterd zijn. Ik vraag ook meer aan de oudere medewerker omdat ik die vanaf het begin al heb gehad. Ik ben voor de rest erg positief over de zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.