Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Wijkverpleging

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

Waardering van Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda op 7 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze houden goed rekening met mijn wensen aangaande de afspraken. Er is altijd wel een reden als het wat later wordt. Ik vind het heel aardig en vriendelijk personeel, ze doen goed hun best. Ik vind het fijn dat ik zoveel mogelijk door dezelfde mensen geholpen word en daar houden ze rekening mee. Er is wel wat verschil in aanpak, de een geeft wat meer aandacht aan me dan een ander. Met de deskundigheid zit het goed, iedereen kent zijn taken en als iets buiten de competenties ligt dan wordt er goed georganiseerd dat de juiste persoon bij me komt. Alle veranderingen worden opgemerkt en ook goed bijgehouden. Ik heb geen probleem met de samenstelling van het team en het aantal mensen, alleen krijg je er soms mee te maken wanneer er mensen ziek zijn dat anderen daar dan last van krijgen en je wat langer moet wachten. Maar ik heb het hier goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.