Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Wijkverpleging

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

Waardering van Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda op 13 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn aardig voor mijn vrouw en tonen interesse. Het zijn verzorgende mensen en voor zo ver ze kunnen verzorgen zijn ze deskundig. Als ze iets zien zoals een vlekje, wondje of wat dan ook dan adviseren ze mijn vrouw om of iets te gaan smeren of de arts te benaderen. We krijgen een team van ongeveer zes mensen, maar is er vakantie of ziekte dan krijgen we uitzendkrachten en dat is irritant. We krijgen dan elke dag een andere nieuwe uitzendkracht in plaats van dat ze een team van uitzendkrachten er neerzetten om mijn vrouw te verzorgen. Nu krijgen we elke keer een ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.