Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos

Wijkverpleging

Monseigneur Nolensplein 13 4812 JC Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

Waardering van Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos - Breda op 19 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Diabetes

Ze zijn wat dat betreft op tijd. Ze zijn vriendelijk tegen mij. Ze groeten mij vriendelijk. Ze pakken het boek. Vervolgens gaan ze mij douchen. Ik heb dikwijls een hulp, die niet weet wat ze moet doen. Ze weet dan niet, dat ze mij moet douchen of hoe het gedaan moet worden. Die hoeven ze wat mij betreft niet meer te sturen. De bekende medewerkers pakken het boek en kijken in het boek. Ze kijken of de medicijnen zijn gegeven. Ik moet een tablet stipt op een tijdstip innemen. Die heb ik zelf gepakt en zelf neergelegd. Maar dit hoort een zuster te doen, maar die weet het zelf ook niet. Dit geldt trouwens alleen voor de invaller. Ik krijg momenteel veel invalkrachten. Ze komen mij douchen en aankleden. Later komt er iemand voor de medicijnen. Ik vind dit niet fijn. Ik heb al mijn spullen in die kast staan. Ik vind het niet prettig, dat iedereen in mijn kast zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Breda Heuvel-Boeimeer-Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.