Thebe Wijkverpleging Kaatsheuvel West

Jacob Ruysdaelstraat 14 5171 XH Kaatsheuvel
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

139 resultaten voor je selectie:

9 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Discretie Kan beter: Iets meer rust en aandacht van de zorgverlener.

Reactie van/namens Wijkverpleging Thebe Wijkverpleging Kaatsheuvel West - Kaatsheuvel

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. We vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de zorgverlening....
8.7

7 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg was snel geregeld dit verdiend een 10 Kan beter: Nvt

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
8.8

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
23 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over heel de verzoging Kan beter: Preciezere tijd doorgeven.

13 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Iedereen is lief. Zij hebben mij goed behandeld. Kan beter: /

Wat een mooie waardering. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
8.2

6 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Supertevreden over de geleverde zorg. Kan beter: Nvt

20 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Altijd goed behandeld Kan beter: Alles is goed

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw compliment is gedeeld binnen het team.
8.3
13 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Directe zorg en aandacht voor moeders Kan beter: Niet van toepassing. Zijn zeer tevreden.

12 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Duidelijkheid in zorgtijd Kan beter: Nvt

9.4
28 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er word met aandacht naar gekeken en zo nodig expertise ingeschakeld in dit geval van het wonden expertise centrum ivm de aannvreting van de bacterie Kan beter: Zou het niet weten

28 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zorgveleners Kan beter: Alles was goed

9.7
23 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hele behandeling Kan beter: Prima gedaan

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit...
8.9

18 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd