Thebe Wijkverpleging Oosterhout Rond de Kerk

Wijkverpleging

uit 97 waarderingen

Informatie over

97 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
18 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevrouw en familie zijn erg blij dat er altijd iemand is om even te komen kijken. Kan beter: Nvt

Reactie van/namens Thebe Wijkverpleging Oosterhout Rond de Kerk - Oosterhout

Wat een mooie waardering. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
8.9
6 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles, dhr is zeer tevreden Kan beter: Dhr is zeer tevreden, heeft geen verbeterpunten.

Reactie van/namens Thebe Wijkverpleging Oosterhout Rond de Kerk - Oosterhout

Wat een mooi cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
8.4
3 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Je krijgt goede zorg en ze hebben altijd tijd voor een praatje Kan beter: Alles gaat prima

30 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ons mede leven en de behulpzaamheid Kan beter: Mw weet niets

Reactie van/namens Thebe Wijkverpleging Oosterhout Rond de Kerk - Oosterhout

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
26 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Flexibiliteit Kan beter: Overdracht tussen teams.

Reactie van/namens Thebe Wijkverpleging Oosterhout Rond de Kerk - Oosterhout

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. We vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de zorgverlening....
25 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr en mw zijn zeer blij en tevreden met ons. Kan beter: Niets het gaat goed

23 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijkheid, zeer attent, dhr is zeer tevreden. Kan beter: Geen idee, dhr is zeer tevreden.

9.9
23 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is over alles zeer tevreden. Kan beter: Mw kan niks bedenken, is zeer tevreden.

8.8

7.4

Reactie van/namens Thebe Wijkverpleging Oosterhout Rond de Kerk - Oosterhout

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit...
19 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gezelligheid vindt Mw prettig, maakt graag een praatje Kan beter: Geen verbeterpunten. Mw is zeer tevreden.

6 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ons als persoon ons handelen. Alles eigenlijk Kan beter: Geen idee. Maar weet niets dat ze veranderd wilt hebben.

9.3
5 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ons als personen Kan beter: Nee mw is zeer tevreden en het gaat goed. Mw is blij met ons.

5 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over onze zorg, vriendelijk leuke dames Kan beter: Dhr is niet gecharmeerd van onze mannelijke invaller en zou dit graag anders zien. Onze normen als team zijn besproken .

8.5
14 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw voelt zich erg op haar gemak bij de zorgverleners. Kan beter: Meer interesse tonen in persoonlijke situatie van mw. Mw vindt het prettig als er gevraagd wordt hoe het gaat en als het...

7.9
4 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zijn allemaal even vriendelijk en respectvol. Kan beter: Mw weet zo 1-2-3 niets. Zeer tevreden.

7.6
1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht, óók als mantelzorger Kan beter: NVT

9.9
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles, fijn optijd Kan beter: Mw is super tevreden.

Reactie van/namens Thebe Wijkverpleging Oosterhout Rond de Kerk - Oosterhout

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gewoon tevreden word geholpen met waar ik naar vraag. Kan beter: Meer zorg en meer tijd

8.2
28 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht en zorg op maat. Kan beter: Geen verbeterpunten

9.3