Thebe Wijkverpleging Oosterhout Zuiderheide

Wijkverpleging

uit 90 waarderingen

Waardering van Thebe Wijkverpleging Oosterhout Zuiderheide - Oosterhout op 25 juli 2021 Geverifieerd

Deze waardering is tot stand gekomen in een gesprek tussen een cliënt en een medewerker van deze organisatie. Dit kan invloed hebben op de inhoud van deze waardering.

Vast team

N.v.t.

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

N.v.t.

Gaat goed: Dat we er voor mw waren zodra mw ons nodig had. Kan beter: Geen tips ter verbetering.

Reactie van/namens Wijkverpleging Thebe Wijkverpleging Oosterhout Zuiderheide - Oosterhout

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit wilt delen en dat u daarbij zo'n mooi cijfer aan ons geeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Oosterhout Zuiderheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.