Thebe Wijkverpleging Tilburg Westermarkt

Roelof Kranenburgplein 52 5042 MB Tilburg
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

108 resultaten voor je selectie:

2 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Bij deze groep mensen heb ik vertrouwen in. Ik voel mij op mij gemak. Kan beter: Zij doen het goed. Ik heb verder geen aanvullingen.

29 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Perfecte zorg, duidelijke uitleg, acteren zeer actief

Reactie van/namens Wijkverpleging Thebe Wijkverpleging Tilburg Westermarkt - Tilburg

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
9 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel fijn startgesprek met kritische vragen. Snel hulp kunnen krijgen. Goede communicatie Kan beter: Niks

9.8
2 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg en aandacht van de zorgverlener. Kan beter: Mevr kan zo niets benoemen.

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit...
8.2
1 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het menselijke contact was erg fijn! Het praatje en het inlevingsvermogen. Kan beter: We mogen wat meer op 1 lijn komen samen. De ene gaf de oogdruppel in de stoel terwijl de ander dit op...

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
9.1
29 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is gewoon tevreden Kan beter: Mw is tevreden ver de geboden zorg

26 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is tevreden, vindt de zorgmedewerkers vriendelijk. Als mw vragen heeft krijgt mw altijd antwoord, mw vindt dat prettig. Kan beter: Mw zou het niet weten

20 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze zijn er altijd en snel wanneer ze nodig zijn. Kan beter: Nee, niet dat meneer weet

8.7
20 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Jullie nemen de tijd voor ons en schrijven alles goed op. Er word niks vergeten. Kan beter: Heb hier heb antwoord op , alles ging prima.

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw compliment is gedeeld binnen het team.
17 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles tevreden Kan beter: Tevreden

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. We vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de zorgverlening....
14 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles, vriendelijk, behulpzaam. Kan beter: Nee, geheel tevreden.

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Wij staan voor aandacht geven aan de cliënten en oog hebben voor hun situatie....
8.8
27 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het meedenken en het behandelen met aandacht van mij vond ik erg prettig. Kan beter: Het tijdsbestek zou korter kunnen. Dit is erg ruim!

9.4
8 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De verzorging, aanpak van alles, het hele plaatje Kan beter: Ik ben zeer tevreden.

31 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr is tevreden hoe de zorg afgelopen jaar gegaan is. Kan beter: Dhr kan niets bedenken wat beter zou kunnen

9.9

Wat een mooie waardering. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
23 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wondzorg heeft me goed geholpen,hielden zich aan afspraken,deskundige zorg verleend,altijd bereikbaar,vriendelijk,als ik vragen had werden ze beantwoord met hun deskundigheid, ben zeer tevreden!

Wat een mooi cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
18 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De vriendelijkheid van de zorgverleners en de goede verzorging. Kan beter: Mevr kan zo niets noemen.

3 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr is tevreden over de geboden zorg Kan beter: Dhr vindt het goed zo

8.4
30 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: het prettige contact met de desbetreffende zorgverlener. Dhr vond iedereen even aardig en gezellig. Kan beter: Dhr weet zo niets te noemen.

9.8
27 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is verder tevreden Kan beter: Liever rond 10:00 uur zorg en op dinsdag en vrijdag

8.9