Thuiszorg Comfort

Wijkverpleging

uit 74 waarderingen

98 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
15 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

De zorgzaam betrokkenheid. De vertrouwbaarheid.

9.1
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de contackten er vriendelijk Kan beter:

17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: weet mw niet ze heeft het moeilijk Kan beter: meer aandacht voelt zich niet begrepen voelt zich niet bij iedereen thuis

6.7
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: warmte vertrouwen rust Kan beter: aan de tijd houden

9.9
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: blij dat er überhaupt hulp is Kan beter: vaak anderen mn douchen tijden veranderen hulp bij douchen is niet doortastend huishoudelijke hulp inval niet ingewerkt niet deskundig vaak op...

6.0
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat ik me op mijn gemak voel nooit gehaast altijd aandacht Kan beter: de planning met name in het weekend dan wordt de zorg te vroeg voor mij ingepland door de week gaat het goed

17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de zorgverleners doen hun best maar door de tijdsdruk worden ze belemmerd Kan beter: meer tijd voor cliënt op dit moment is het erg rommelig ieder moment is er een andere zorgverlener

4.8
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: alles Kan beter: zorg is goed wassen van kleding is niet altijd goed

7.3
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ze nemen echt de tijd voor je letten ook heel goed op ook als je je niet lekker voelt Kan beter: meer op tijd letten verder zijn jullie klasse

9.3
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: als men in overleg samen eruitkomt met mij en niet steeds dingen afschuift van het mag niet doen we niet enz Kan beter: de planning

5 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik was/ben heel tevreden met mijn hulp, behalve dat de verpleging niet op tijden kon die beter bij mijn dagelijkse routine pasten.

8.3
23 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik wasrdeer de gedisciplineerde en proffesionele werkwijze van de hulpverleners Ik heb zeer goede ervaringen met de hulpverleners en ben dankbaar voor de medewerking

8.3
26 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

dat het allemaal goed verlopen is.

8.9
2 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Comfort heb ik als een plezierige en deskundige zorgorganisatie leren kennen. De individuele medewerker vertegenwoordigt de teamgeest wat je als cliënt ervaart in de goede communicatie en vrolijke...

8.8
3 november 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: kan ik nog wat voor doen dat is ook belangreik Kan beter: vragen hoe met je gaat dat is belangreik

5.8
3 november 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de stipte regelmaat waarmee de afspraken worden nagekomen Kan beter: minder papierwerk in de zorg meer vertrouwen in eigen personeel minder overheid

8.1
3 november 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de zorgverleners zelf goede bereikbaarheid tel vriendelijke communicatie aan de telefoon Kan beter: de planning sinds de centralisatie word ik met name in het weekend te vroeg ingepland de...

8.4