Thuiszorg Groot Brabant

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

ik heb een lichamelijke handicap door een hersenbloeding. ik woon weer thuis, gelukkig, nadat ik een tijd in een revalidatiecentrum heb gezeten. mezelf wassen kan ik nog zelf maar douchen lukt mij zelfstandig niet meer. mijn echtgenoot hielp mij hiermee. maar na een tijd werd ook dit voor hem te zwaar (ook al 72 jaar). op (dringend) advies van de wijkverpleging hebben wij thuiszorg Groot Brabant ingeschakeld. Ik ben nu 14 keer door een medewerker van Groot Brabant geholpen met douchen. ik ben heel erg tevreden over de manier waarop zij mij helpen met douchen!. ze stellen mij op mijn gemak, helpen mij rustig met uit,- en aankleden. ze luisteren naar mijn wensen bij en na het douchen (lotion, creme, bodylotion etc.). kijken even medisch mee en ze zijn altijd in voor een praatje of een geintje. ze hebben echt de tijd voor mij! ik geef daarom de medewerkers van Groot Brabant een groot compliment! en ik raad ze iedereen aan die deze hulp nodig heeft. Super!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Brabant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.