Thuiszorg Groot Limburg

Wijkverpleging

uit 327 waarderingen

398 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
11 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Kleinschalige thuiszorgorganisatie met een persoonlijke aanpak en hart voor hun cliënten

9.7
27 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

alles was prima met hart en deskundigheid geregeld

23 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb de zorg als heel erg prettig ervaren.Wat ik heel erg fijn vond dat is dat er maar 2zorgverleners kwamen.Het kleinschalige vind ik heel erg prettig.

8 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

vaste gezichten en aandacht voor moeilijke situatie

1 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel erg tevreden over de zorgverleners.Zorgverlener heeft me advies gegeven over hoe ik bepaalde handelingen zelf kon doen.

9.1
18 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Dat mijn moeder de persoonlijke aandacht kreeg die ze verdiende.

9.7
2 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een hele goede organisatie de zorgverleners zijn zeer bekwaamd en ze maakte altijd tijd voor een praatje.Ik beveel deze organisatie ter zeerste aan.

9.8
6 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik was heel erg tevreden ze waren allemaal even vriendelijk,en ze waren heel erg allert.

8.2
4 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ze waren heel erg vriendelijk en correct,ze namen de tijd voor me te verzorgen.

4 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik was heel erg tevreden over de geleverde zorg.

30 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik had een plekje op mijn lichaam,de verzorging zei dat ik daar sudo crème kon opsmeren en het werd beter er door.Ik was heel erg tevreden over de zorg.

24 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb de zorg als heel erg prettig ervaren.Ik had een wond ze zeiden tegen me om die te laten naarkijken bij de huisarts en toen kwam eruit dat het ontstoken was.Ik heb toen zalf gekregen.

24 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik was tevreden over de geleverde zorg,had heel veel steun aan ze,en ze zijn deskundig en heel erg vriendelijk en ze leefde heel erg met me mee.

21 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ze waren altijd behulpzaam,heel erg lief.Heel erg attend.

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vond het heel erg fijn dat alles in overleg ging.

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vond het fijn dat het kleinschalig is.Jullie kwamen altijd op tijd.Ik wist altijd wie er kwam.Bij weizeging in zorg kwamen we altijd tot een oplossing.

7.9
17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

We hebben maar 1dag zorg gekregen en we waren daar heel erg tevreden over.

24 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vond het fijn dat er met ons meegedacht werd als er iets was.De zorgverleners hebben mijn moeder gemotiveerd om het schrijven weer op te pakken.

8.3
24 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Is goed zo. Gaat goed: De verzorgenden zijn zeer betrokken en meelevend.

8.3
24 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: is prima zo. Gaat goed: Ze zijn allemaal heel vriendelijk en doen hun werk prima.

8.9