Thuiszorg Groot Limburg

Wijkverpleging

uit 327 waarderingen

398 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
15 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: niets is prima zo. Gaat goed: Het personeel is vriendelijk, goed verzorgd en doen hun goed best. Komen altijd op tijd.

8.2
15 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: niks is prima zo. Gaat goed: Ze zijn eerlijk. Ik voel me op het gemak bij hun.

7.6
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb de zorg al heel erg goed ervaren.De zorgverlener stond altijd voor ons klaar.

Kan beter: Nee niets. Gaat goed: Nee niets. Ik ben tevreden over de zorg

7.8
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Niets. Gaat goed: Alles springt er uit. Ik ben heel erg tevreden.

14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: De telefonische bereikbaarheid in de vroege ochtend. Gaat goed: De aandacht en de vriendelijkheid.

8.1
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Niks, is prima zo. Gaat goed: De zorgverleners zijn aardig en beleefd. Ze reageren zeer alert. Ze dringen zich niet op. Ze gaan vriendelijk en zeer nauwgezet met mij om. Ik heb met enkele...

9.2
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Ik ben tevreden met de situatie zoals die nu is. Gaat goed: De vriendelijkheid en de zorgzaamheid.

7.1

Kan beter: Nee niets. Gaat goed: Ik ben tevreden over alles

9.6
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Dat zou ik niet weten. Gaat goed: De aandacht en het attent zijn en het goed helpen.

8.9
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Ik zou graag wat meer zorg hebben. Gaat goed: De aandacht en de deskundigheid en dat extra stukje zorg(bv. een brief posten)

8.9
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Is prima zo. Gaat goed: Ze geven veel persoonlijke aandacht. De terugkoppeling is prima.

8.4
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Is prima zo als het is. Gaat goed: Zijn vriendelijk en geven goede verzorging.

7.2
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Ik zou het niet weten. Gaat goed: De persoonlijke aandacht.

9.2
14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Ik ben zeer tevreden. Gaat goed: Ik ben zeer tevreden over de zorg die ik krijg.

14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Is prima zo. Gaat goed: Het contact met de zorgverleners is prima. De verzorging is prima. Ze luisteren goed naar mij en hebben tijd voor een praatje.

14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: het is prima zo. Gaat goed: De meisjes die mij verzorgen zijn aardig en vriendelijk. Ze doen zelfs extra dingetjes zoals mijn voeten insmeren.

7.1
8 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er is hier spraken van een goed geoliede organisatie. Dit uit zich niet alleen in het kantoorgebeuren, maar in de praktijk op de werkvloer. Ook het gegeven dat het invullen van een plotseling...

3 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel erg prettig dat er een klein team kwam.Ik beveel TGL bij iedereen aan.

7 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

De persoonlijke aandacht.Pap was een boterham aan het eten,en ze bleven gezellig bij hem zitten tot hij klaar was.