Thuiszorg Hart voor Nederland

Gesloten
maandag
dinsdag
9:00 - 17:00

Waardering van Thuiszorg Hart voor Nederland - Utrecht op 14 april 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ervaar de manier van benaderen als prettig. Ze benaderen mij namelijk met respect. Ze vragen ook altijd of het goed is wat ze het doen. Ze zijn ook alert. Ze hadden al heel snel in de gaten dat mijn been ging opzetten. Ik ben toen door de huisarts doorverwezen naar een specialist. Ze vragen aan mij hoe ik het wil hebben. Er komt de laatste maanden steeds ook een ander en dan vragen ze expliciet hoe ik het wil. Ze komen over het algemeen de afspraken na, maar een keer is het fout gegaan. Ik had doorgegeven dat ik een afspraak bij de huisarts had en zij hoefden dus niet te komen. Dit is helaas niet aan elkaar doorgegeven en de medewerker is toen wel gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Hart voor Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.