Thuiszorg Pantein - Boxmeer

Wijkverpleging

p/a Weijerstaete 1 5831 ZZ Boxmeer
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Boxmeer - Boxmeer op 7 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Evenwichtsstoornissen

Er zit een uur speling in de afspraken. Een kwartier verschil kan altijd, maar een uur dat is té lang. Ze zeggen dat ze komen tussen zo laat en zo laat, maar ik moet rekening houden met de etenstijden vanwege mijn diabetes. Dus dat vind ik heel vervelend. Ik zie steeds andere gezichten en moet steeds weer hetzelfde verhaal doen. Ik heb volgens mij al medewerkers uit drie verschillende groepen gehad. Dat schiet niet op. Ik vind dat ze hen beter moeten inplannen, zodat de medewerkers mij beter leren kennen. Dat lijkt mij voor het personeel zelf ook prettiger. Tot nog toe heb ik volgens mij al wel ongeveer 70 verschillende mensen gezien in een jaar tijd. Het helpen gaat ook veel te gehaast en té druk, omdat ik binnen een bepaalde tijd geholpen moeten worden. Daar wordt ik zenuwachtig van. Ik ben al moe als ik de deur open moet doen en dan moet ik ook nog gelijk naar boven toe lopen. Het gaat steeds slechter met me en ik heb eigenlijk meer hulp nodig. De een heeft wel stand van zaken, de andere minder. Het ligt er ook aan wanneer ze komen. Sommige komen binnen, douchen me en zijn weer weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Boxmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.