Thuiszorg Pantein - Den Bosch

Wijkverpleging

Stationsplein 3 C 5241 GN Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Den Bosch - Rosmalen op 16 juli 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het zorgteam dat mij kwam helpen, bestond uit ongeveer vijf verzorgenden. Ik kreeg niet altijd dezelfde verzorgende, maar dat vond ik niet erg. Ze kwamen mij iedere ochtend douchen en helpen met aan- en uitkleden en om mijn steunkousen aan te doen. Ik vond dat ze goed rekening hielden met wat ik al weer zelf kon doen. Ik vond het fijn dat ze mij daar vrij in lieten. Ze kwamen soms ook om mij een injectie te geven en mijn wond te verzorgen. Ze kwamen altijd op de afgesproken tijden. Ze pasten ook de tijden aan als ik een afspraak buiten de deur had. Dat vond ik heel prettig. Ik vond ze allemaal erg vriendelijk. Ze vroegen altijd hoe het met mij ging. Ik vond dat ze echt interesse toonden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.