Thuiszorg Pantein - Gennep

Wijkverpleging

p/a Kuipersgroes 2 6591 BJ Gennep
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Gennep - Gennep op 13 maart 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De zorg wordt verleend door een vast team van ongeveer tien verschillende medewerkers. Dat vind ik prima, omdat de mensen hun werk goed doen. De medewerkers vind ik alert. Als er een huisarts nodig is, dan geven de medewerkers dat aan. De deskundigheid van de medewerker wordt vaak ingezet afhankelijk van hoe moeilijk het werk is. Bij mij vind ik de deskundigheid van de medewerkers voldoende. Indien nodig schakelen ze de huisarts in. De medewerkers zijn aanwezig op het moment dat ik insuline spuit. Verder bepalen ze af en toe de bloedsuikerwaarde. De medewerkers vind ik heel vriendschappelijk met mij omgaan. Als er een misverstand is, dan wordt dat altijd uitgesproken. Afspraken vind ik goed gaan. Als ik bijvoorbeeld naar het ziekenhuis moet, dan moet de zorg daar wel eens op aangepast worden, maar dat lukt meestal goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Gennep? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.