Thuiszorg Pantein - Oss

Wijkverpleging

p/a Gezondheidslaan 1 E 5342 JW Oss
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Oss - Oss op 15 juli 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het zorgteam bestaat uit ongeveer zeven verschillende vaste verzorgenden. Ik vind dat heel prettig. Ik hoef ze niet meer uit te leggen wat ik prettig vind. Ze komen mij 's ochtends douchen en helpen met aankleden. In de avond komen ze mij uitkleden en ze smeren dan ook even mijn voeten in. Dat vind ik fijn. Ze komen bijna altijd op de afgesproken tijd. Dat vind ik heel prettig. Als ze later komen, dan laten ze dat even weten. Dat vind ik goed. Ze hebben altijd een luisterend oor voor mij. Ik kan altijd alles met ze bespreken. Daar ben ik heel gelukkig mee. Als ik bij een dokter of specialist ben geweest noteren ze dat in een tablet. Ze weten dan precies wat er veranderd is. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Oss? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.