Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis

Wijkverpleging

p/a Paulusstraat 1 5845 DZ Sint Anthonis
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis - Sint Anthonis op 20 augustus 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het gaat hier geweldig. Ik word trouw en goed geholpen door de verzorgenden. Ze gaan goed met mij om. Ik merk dat ze hier graag komen. Ze hebben het volgens mij druk en ze hebben te weinig personeel. Daardoor wisselt het personeel. Er komt af en toe iemand anders dan van te voren staat aangegeven. Ze komen soms een uur te laat en dat vind ik vervelend. Ze staan mij goed te woord en ze doen wat ze zeggen. Ze zijn deskundig en dat merk ik doordat ze allemaal gediplomeerd zijn. Ze hebben alles op de tablet staan. Ze geven alles aan elkaar door, zodat de andere verzorgenden ook weten wat er is gebeurd. Ik heb zelf ook een tablet en daar kan ik alles op nalezen. Ze letten goed op mijn gezondheid en ze kennen mij zeer goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.