Thuiszorg Pantein - Veghel (gemeente Meierijstad)

Wijkverpleging

uit 201 waarderingen

Waardering van Thuiszorg Pantein - Veghel (gemeente Meierijstad) - Veghel op 8 juni 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik heb een paar maanden hulp gekregen om oefeningen te doen. Het waren vaste medewerkers die langskwamen. Ze hebben zich netjes voorgesteld en rustig verteld wat ze gingen doen. Ze gingen heel rustig vragen stellen en dingen uitleggen. Ze lieten mij ook rustig uitpraten. Het klikte gewoon goed. Ze hielden in de gaten hoe alles gaat. Dit deden ze door mij bepaalde dingen te laten doen en door te kijken in hoeverre ik iets kan. Toen het wat beter ging, heb ik aangegeven dat ik zelf wil proberen om de oefeningen te doen. Ik vind het fijn dat ze dat hebben toegelaten. De medewerkers hielden regelmatig telefonisch contact om na te gaan hoe het met mij gaat. Als we telefonisch contact hadden, dan vond ik ze heel duidelijk met het geven van antwoorden en tips. Ze gingen echt meedenken met mij. De tips en adviezen waren heel duidelijk en specifiek, bijvoorbeeld een uitgebreide bloedtest laten doen bij de huisarts. Ik vond de medewerkers heel netjes en beleefd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Veghel (gemeente Meierijstad)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.