Thuiszorg Ruitersbos

Wijkverpleging

Boeimeerweg 2 4837 AM Breda
Deze locatie is onderdeel van Ruitersbos

Waardering van Thuiszorg Ruitersbos - Breda op 7 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Er komt wel eens wat tussen, maar dan proberen ze dat wel te communiceren. De omgang van de medewerkers is wisselend. De verzorging is doorgaans fantastisch, maar natuurlijk kun je het met de een beter vinden dan met de ander. In het algemeen ben ik over alles tevreden. Ik heb me wel enorm moeten instellen op de manier van leven hier, dat was ik niet gewend, maar omdat ik hier zo prettig terecht ben gekomen valt alles enorm mee. Het team is goed, wat deskundigheid betreft als wat het aantal werkkrachten betreft. De meesten zijn heel alert en die ondernemen actie. Ze bellen de dokter als het nodig is. Het enige minpuntje bij deze organisatie is de warme maaltijd die in het pakket zit. Daar zit weinig smaak aan en die krijg ik opgewarmd aangeboden. Dat zou echt beter moeten kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.