Thuiszorg Ruitersbos

Wijkverpleging

Boeimeerweg 2 4837 AM Breda
Deze locatie is onderdeel van Ruitersbos

Waardering van Thuiszorg Ruitersbos - Breda op 14 september 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

Leukemie

Mijn echtgenoot kreeg thuiszorg i.v.m. leukemie en neuropathie. Hij was daar heel tevreden over. Alleen afspraken over afwijkende tijdstippen van de zorg, bij voorbeeld wegens ziekenhuisbezoek of bloedtransfusie aan huis, liepen soms mis. Dan kwam de thuiszorg wel eens te laat of veel te vroeg. Minpunt was ook het grote aantal verschillende zorgverleners die we over de vloer kregen. We hadden liever wat minder verschillende gezichten gezien!

Reactie van/namens Wijkverpleging Thuiszorg Ruitersbos - Breda

Hartelijk dank voor uw waardering. Goed dat u aangeeft waar verbeterpunten liggen. Uw aandachtspunt rondom de inzet van veel verschillende medewerkers nemen we ter harte. Tijdens de vakantieperiode is meer dan gebruikelijk gewerkt met uitzendkrachten waardoor er meerdere verschillende zorgverleners zijn ingezet. Daarnaast staan er ook vacatures uit om meer vaste invulling te kunnen geven aan te toegenomen zorgvraag.

Hartelijke groet namens Ruitersbos

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.