Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten

Wijkverpleging

Jean Monnetpark 1 7336 BA Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Vérian

Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten - Apeldoorn op 15 september 2020 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik heb al 13 jaar zorgverlening, en al een hele lange tijd van dezelfde hulpverleners. Dit zorgt ervoor dat wij elkaar door en door kennen, bij sommigen voelt het meer alsof er een vriend langskomt in plaats van mijn zorgverlener. Mijn wensen worden zeker meegenomen wanneer er wordt gekeken naar de zorg. Als er iets geregeld moet worden dan wordt er uitgebreid uitgezocht wat de best passende optie is voor mij. Ook als ik met iets zit kan ik altijd bij meerdere mensen terecht. Iedereen staat altijd voor mij klaar. De zorg helpt mij bij het accepteren van mijn aandoening. Ik ben nu beter in staat om mijn leven te leven en de zorgverleners tonen altijd veel begrip. Ook weten ze als ze binnenkomen gelijk wat er gedaan moet worden en weten ze hoe ik mij voel, en nemen dan zelf initiatief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Ermelo, Harderwijk en Putten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.