Thuiszorg Vérian, Wijkteam Zutphen, Eefde

Wijkverpleging

Jean Monnetpark 1 7336 BA Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Vérian

Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Zutphen, Eefde - Apeldoorn op 16 september 2020 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Overige aandoeningen

Ik kan niet anders dan positief zijn. Ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die dit werk willen doen, want het is niet het makkelijkste werk. Ondanks dat staan de zorgverleners altijd voor mij klaar. Het is ook prima dat er verschillende meiden langs komen. De een is anders dan de anders, maar iedereen moet leren. Ze zorgen ervoor dat er dingen snel en goed geregeld worden. Als er bijvoorbeeld iets veranderd in mijn gezondheid dan merken ze dat meteen. Ze hebben voor mij bijvoorbeeld de ergotherapeut gebeld toen ik achteruit ging en een trippelstoel geregeld. Dus als er iets moet gebeuren buiten de standaard zorg, dan wordt er meteen naar gekeken. Ze komen ook alle afspraken, daar kun je op rekenen. Het is heel prettig zo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Zutphen, Eefde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.