Thuiszorg Woon- en zorgcentrum Friso

Rustweg 1 7608 RM Almelo
0546-482000

70 resultaten voor je selectie:

10 januari 2022 - Goedgekeurd door de redactie

Iedere zorgverlener is vriendelijk, geduldig, behulpzaam, houdt rekening met mijn wensen of onzekerheden, denkt mee, heeft aandacht voor mijn hulpvraag, maar ook voor mij persoonlijk, vraagt naar...

9.6
18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Tijd, maar kan voorkomen. Gaat goed: Vriendelijk en zorgzaam, meelevend

7.8
18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Zorgmedewerkers moeten vaker langskomen ipv dat ik de bloedsuiker waardes doorbel. Ik vind het prettig om een gesprekje te voeren met de zorgmedewerkers. Gaat goed: Ik kan zo niet wat...

7.3
18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Alles is goed ik ben erg blij met Friso. Gaat goed: Ik ben erg blij met Friso en de kinderen ook

12 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Geen verbeterpunten. Gaat goed: Contact met de medewerkers ervaar ik als erg prettig.

7.9
12 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik heb geen verbeterpunten. Gaat goed: Zorgmedewerkers zijn flexibel, respecteren mij en benaderen mij op een goede manier.

9.9
1 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Voor míj IS déze NAAR wens. Gaat goed: Hebben tijd voor mij ondanks de vorm van de dag.

8.1
31 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik ben tevreden zoals het nu gaat misschien iets meer tijd krijgen. Gaat goed: Over alles

9.8
28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Niks aan toe ge voegen. Gaat goed: In overleg met de zorg is veel mogelijk, tijdstip en planning

8.6
27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Meer op tijd komen. Gaat goed: Overal over

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik zou het niet weten. Gaat goed: Over alles

26 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Niets. Gaat goed: Goede zorgverlening, vriendelijk en aandacht vanuit de zorgverleners.

21 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vul dit formulier in als zoon van een bewoner. De zorg is prima! Er is een primair aanspreekpunt die ook het contact onderhoudt met de familie bij bijzonderheden. De dagelijkse zorg is prima...

9.2
22 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Moeder is heel goed verzorgd door de medewerksters van de thuiszorg Friso. Ze namen op het laatst alle tijd voor haar omdat ze behoorlijk aan het dementeren was. Ze was niet de gemakkelijkste en...

7.4
15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik zou het niet weten Het is prima. Gaat goed: Hoe ze met mij omgaan dat is geweldig

9.8
15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: De verzorging is zo uitstekend. Gaat goed: Zeer tevreden !! over de hele verzorging

Kan beter: Tabletje klaar leggen als je er niet bent. Gaat goed: Alles

8.9
15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Volgens mij krijg ik alle zorg die ik nodig heb. Gaat goed: De zorg verlening kan niet beter.