Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa

Wijkverpleging

uit 84 waarderingen

Waardering van Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 29 oktober 2020 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De verzorgenden wisselen. Dat komt doordat ze verschillende diensten hebben. Mijn man krijgt eigenlijk nooit vreemden of invallers. Het is over het algemeen hetzelfde groepje. Hij is nog redelijk zelfstandig. De verzorgenden helpen met douchen, wassen en aankleden. Hij geeft zelf aan wat hij wilt of nodig heeft. Daar wordt allemaal gehoor aangegeven. Hij kan met alle verzorgenden heel goed opschieten. Hij is er wel heel vertrouwd mee geworden. Er is altijd ruimte voor een gesprekje. Elke ochtend vragen de verzorgenden hoe het die nacht is gegaan. Als iets 's nachts niet goed is gegaan, dan wordt er diezelfde dag nog actie ondernomen. Ze tonen altijd belangstelling naar hoe de dag is verlopen. Ze nemen ook echt de tijd om te luisteren. Ze hebben niet alleen oog voor de client, maar ook voor mij. Ze zijn heel alert op veranderingen. Ik denk dat de hulp het makkelijker maakt, omdat er ook humor is. Ze zijn allemaal goedlachs op een goede manier. Ik vind wel dat ze heel hard moeten werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.